Re: Bios nie widzi napedu CD-ROM

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 19:33:02 MET

Użytkownik <poloniabytomWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5046.000001d5.43c2a8f8@newsgate.onet.pl...
> Plyta: Abit BE6 a naped LG 52X. Dodam jeszcze ze nie moge uruchomic
> systemu
> dlatego tez chcialem uruchomic instalatora ale sie nie da bo napedu nie
> widzi
> bios (naped jest sprawny i dobrze podlaczony). A co do Clear C-MOS to nie
> probowalem. A co to wogole jest? A tak pozatym to zlapalem jakiegos wirusa
> ktory
> spowodowal to ze kompa wogole nie da sie wlaczyc... Ale nie wiem czy to
> moze
> miec cos do rzeczy...

malo prawdopodobne, zebys dostal wirusa w BIOS-ie , ale jesli tak to tym
bardziej powinienes zrobic Clear CMOS. Robisz to zworka na plycie glownej,
opis masz w instrukcji do plyty glownej. A czy komp startuje z dyskietki
startowej ?? Bo jesli tak to robisz update BIOS-u (nawet ta sama wersja) i
nie ma sladu po wirusie.

Tylko wg mnie to raczej cos innego. Napisz wyraznie czy chodzi o to, ze BIOS
nie widzi napedu, czy widzi a instalator systemu nie startuje?

Jak masz podlaczone dysk i naped ?? jedna tasma ?? master/slave??

Tomek