Re: scsi poraz drugi

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 17:57:00 MET

JoteR wrote:

> Do JP1 diodkę, a jumperek na JP2 (jeśli jest obok złącza na dole)

> Czyli BIOS Ci nie sprzedaje tego dysku prawidłowo. Na pewno masz
> włączoną dla tego numeru SCSI opcję "Include in BIOS scan"?
>
> JoteR

podpiąłem kontroler do kompa w pracy, wystartował, napisał ze init 13 jest
routowany przez scsi poszukał dysku i wystartował....
prawie.
GRUB sie wysypał ze nie ma linusowaej partycji i mam spadac na drzewo.

śfietny ten comapaq, w nagrode wystawie go na allegro
ToMasz
DZieki Wilekie za konsultacjie i wskazówki