Dysk i xp.

Autor: Konrad M. <licho1_SRAMSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 13:12:38 MET

Mam dwa dyski Seagate 80 giga i Maxtor 40.Na kazdym dwie partycje.Windowsa
xp na Maxtor.Chce zainstalowac system od nowa na tym 80 gb
Gdy odpalam instalacje xp "trwa kontrola dysku....." - (czy jakos tak)
instalator sie wiesza.To samo gdy chciałem od nowa podzielic partycje
"Paragon Partition Menager".Program sie powiesił.
Jak mam rozwiazac problem tak by zainstalowac xp i zachowac dane z jednej
partycji z tego 80 gb ?