Re: Czy można jednocześnie nagrywać kilka CD

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 12:19:15 MET

> Czy lepszy byłby temat "mam pytanie"?

Powszechnie wiadomo, ze najlepsze sa srodki uniwersalne.
W przypadku tresci tematu najlepsze sa: "Mam problem!!!!" albo zwyczajnie
"Problem!!! albo (o ile problem jest istotny) "PROBLEM !!!" albo (o ile
rozwiazanie problemu jest b.pilne) "POMOCY !!!".
Ot raz wymyslasz i masz problem z tematem postow pisanych na dowolna grupe
z glowy na wieki. Idealnie jak Twoj program newsowy pozwala ustawic domyslny
temat dla wszystkich pisanych z niego postow .... raj na ziemi :-]

btw.... ostatnio jest straszny wysyp postow z takimi tematami i ja w pelni
rozumiem, ze dla ludzi subskrybujacych wiele grup moze stac sie to
irytujace.

::f::