Re: Padła płyta główna??

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 11:27:23 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:pzifhs6mq1sq$.dlg@smutas.org...
> Dnia 9.1.2006, Edzi napisał(a):
>
> > Bzdury powiadasz...?
>
> Tak. ;D

No to poprośmy autora wątku o zdanie... zobaczymy kto bzdury pisze :-)

> Jasne. Każdy "urodził sie z lutownicą w ręku". :D

Wystarczy się przejść do serwisu rtv lub telefonów kom.

> Znam IMHO lepsze: "Nie ucz księdza pacierza." ;P

Jak zwał tak zwał. W każdym razie wiem co piszę a Tobie WYDAJE się, że wiesz co
piszesz :-)

> IMHO przynajmniej o te dwa nowe za dużo. ;D

Masz racje: TYLKO TWOIM ZDANIEM.... Gdybym nie wyrzucił tych kostek to bym Ci je
podesłał i zrywał boki jak je prubujesz reanimować :-)

Pozdrawiam, i więcej samokrytycyzmu w życiu życzę - to pomaga :-)

--
Edzi