Re: Nagrywarka dvd...

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 09:41:25 MET

> Coz z bolem serca potwierdzam, ze Nec ND-4550A musi miec slaba korekcje, a
> w kazdym razie ma gorsza od mojego 2 letniego czytnika dvd firmowanego
> prez LiteOn`a. Szczesciem tego Nec`a uzywam praktycznie tylko do
> nagrywania.

W艂a艣nie kupi艂em NECa 4551A i niestety CDR na kt贸rym s膮 problemy m贸j DVD
Asusa czyta sprawniej.
Ale nie po to kupi艂臋m nagrywark臋 aby czyta膰 stare CDRy. M贸g艂by te偶 nieco
szybciej widzie膰 p艂ytk臋 czy to CD czy DVD.
W og贸le czy kt贸re艣 pe艂ne Nero natywnie wspiera LabelFlash czy jeszcze tego
integralnie w nich nie ma?

--
Mariusz