Re: KOMPUTER SIE BUNTUJE POMOCY.

Autor: gummi_cezar <gummi_cezar_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 09:31:18 MET

Miałem podobnie, ale komputer już nie wstał.
Przy podobnej konfiguracji( mniejsza ilość dysków) okazało się, że
zasilacz Anetec 350W nie wytrzymał po 1,5 roku pracy( rozlane
kondensatory ), choć według kalkulatorów mocy powinien być ok.
Ale jak to wielu mówi nie do końca należy im wierzyć.

Na nowym zasilaczu dalej nic. - Profensjonaliści z serwisu orzekli, że
to płyta główna. Ale co dokładnie, bios, bateria, czy coś się spaliło ?
- Tego mi już nie powiedzieli. Płyta poszła do producenta.

Gummis