Re: Spalnony dysk twardy

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 03:38:54 MET

Slawicki <slawicki@op.pl> napisał(a):

> To przetnij tą folię, daj mu powietrza i zobaczymy czy będzie działał. Może
> jakiś trup kokroju 1GB będzie.
> Życzę powodzenia, przerabiałem to parę razy.
> /Sławicki

W dysku panuje takie samo cisnienie jak na zewnatrz. Co wiecej bez powietrza
dysk natychmiast by sie zatarl, bo wirujace talerze wytwarzaja poduszke
powietrzna, ktora nie pozwala zeby glowice dotykaly talerzy. Wyrownuje sie
rowniez cisnienie z zewnetrznym, bo inaczej kazda zmiana temperatury
spowodowalaby zmiane odleglosci glowicy od talerza. To co moze zniszczyc
dysk, to mikroskopijne zanieczyszczenia powietrza, dlatego wymiana odbywa sie
przez specjalne filtry.
Pozdrowienia.