Re: Resetuący się komp...

Autor: Slawicki <slawicki_at_op.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 23:59:06 MET

> Ustaw pamięci jako DDR333 z timingami w stylu 3-4-4-8 i zobacz czy będzie
> OK (w sumnie jak moduły są dwustronne to płytka powinna automatycznie
> ustawić je jako DDR333). Jeżeli masz możliwość zmiany napięcia dla pamięci
> w biosie, to również to zrób. Zamień również moduły miejscami. Możwliwe,
że
> twoja płyta gryzie sie z tymi modułami i trzeba będzie wymienić je na
inne.
Ja miałem patent podobny na ASUSie K8N4E Delux. Pamiątki były 2x256 Kingston
cl2.5/400MHz. Jak siedziała tylko jedna z nich w dowolnym slocie było ok.
Jak siedziały obydwie to się komp wieszał ni z gruch ni z pietruchy: czasami
chodzi kilka godzin, a czasami windy nie szło nawet odpalić... Zapytacie co
pomogło? Odpowiem: wymiana kości na identyczne (nawet z tej samej serii
produkcyjnej), tyle że nie "macane" przez ludzi klejących stikerki w
sklepie... Teraz komp chula aż miło.

/Sławicki