na jakiej grupie mam zadac pytanie ???

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_interia.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 23:56:52 MET

Czesc,

potrzebuje znalezc informacje na temat etokenow np. do logowanie
usera, przechowywania hasel, kluczy do kryptowania itp. ale
bezprzewodowych.

Chodzi mi oto:

- komputer "czuje" bezprzwodowo obecnosc usera - kilka metrow

1) da sie wtedy zbootowac,
2) gdy odejdzie od kompa, to wlaczalbym sie screensaver (bezpieczny),
3) przechowuje hasla, keyfile itp.

Wiem, ze do tego potrzebny jest soft, ktory jest, ale z reguly taki
token to kluczyk USB, a ja bym chcial bezprzewodowo (kilka metrow).

Macie jakas wiedze na ten temat. Bylbym wdzieczny za wskazowki.

--
Peptulis Amargolis peptulis malpa web.de