Re: jasny pasek na LCD

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 22:11:20 MET

> Ostatnio zauważyłem, że na moim LCD w górny lewym rogu pojawił się wyraźnie
> jaśniejszy od reszty obrazu poziomy pasek.
> Co może być tego przyczyną??
> Niedługo kończy mi się gwarancja więc zastanawiam się czy nie powinienem
> oddać go na gwarancje.
> Monitor to iiyama ProLite E380S.

Może zbyt mocno naciskałeś przy czyszczeniu i zepsułeś sobie
podświetlenie? A może od zawsze tak było, a dopiero teraz zauważyłeś.
Jeśli różnica jest zauważalna na pierwszy rzut oka, możesz próbować
oddać na gwarancji (raczej małe szanse, chyba że to bije w oczy
wyraźnie), jeśli zaś trzeba się przypatrzyć, użyć odpowiedniego
oświetlenia, jednolitego tła, to po prostu nierównomierne podświetlenie
(typowe dla każdego LCD, w różnym stopniu widoczne zależnie od modelu,
niestety iiyama nie słynie z dobrego podświetlenia) i nic nie zrobisz.