Problem z drukarka HP DeskJet 5740 -

Autor: Wilhelmina <olga_at_poczta.fm>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 21:21:17 MET

Mam sobie drukarke HP DeskJet 5740.

Pisalam juz o moim problemie jakis czas temu :-)
Mail wygladal tak:

"Wlasnie chcialam sobie cos wydrukowac i drukarka zamiast mi drukowac
tylko sie strasznie tlucze i przesuwa cartridze z jednej strony na
druga. Nawet nie ciagnie papieru. Do tego robi to strasznie glosno.
Nie wiecie jaka moze byc tego przyczyna? Czy to jest jakas powazniejsza
awaria drukarki, bo sie z niczym takim nie spotkalam wczesniej.
Kilka dni temu mi drukowala bez problemu..."

Potem nagle zaczela drukowac, po kilkakrotnym wlaczeniu i wylaczeniu z
pradu i teraz nagle znow przestala.

Co zauwazylam, przestaje drukowac jak wypinam ja od komputera a potem
znow podpinam.
Zastanawiam sie, czy przyczyna moze lezec w tym, ze odlaczam ja od
komputera w czasie gdy jest on wlaczony (znaczy komputer).
Ale wydaje mi sie to bzdura, bo drukarka jest podpieta po USB.

Myslicie ,ze moze to byc przyczyna?

willa

http://www.olga.prv.pl   - moje podroze, te male i te duze...
GG: 1262644