Re: predkosc sieci

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 19:20:25 MET

Dnia 2006-01-08 18:22:19, encja *gburek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> mam dwa kompy polaczone z internetem przez router
> oczywiscie oba kompy sie widza wiec postanowilem z jednego na drugi przeslac
> sobie film wazacy 1,4 Gb
> teoretycznei siec powinna dzialac na 10mbit/s ale gdy sprobowalem film
> przeslac komp wywietlil mi wiesc iz potrwa to... 70 minut

1. Prognoza po paru minutach może ulec skróceniu
2. Nie spodziewasz się chyba transmisji w trybie burst (non stop pełna
prędkość)?

Lepiej pytaj na
pl.comp.networking

BTW
1,4 gigabajta, czy gigabita ?
A sieć ma przepustowość 10 milibitów/s ?

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]