Re: Problem z tunerem TV - jakosc obrazu

Autor: Fuzzy <fuzzy__at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 18:37:09 MET

> Jakiego rodzaju sa to zakłucenia?

U mnie sa takie:
http://www.fuzzy.klub.chip.pl/1.jpg (82kB)
http://www.fuzzy.klub.chip.pl/2.jpg (70kB)
http://www.fuzzy.klub.chip.pl/3.jpg (50kB)

Zmienialem juz sloty PCI (mam 6), przypisywalem inne IRQ i nadal to
samo. A wystarczy, ze ustawie FSB na 100MHz lub zmienie procesor na
poprzedni (notabene pracujacy na FSB 133MHz) i obraz znowu jest w
porzadku. Nie wiem o co chodzi...

--
Pozdrawiam,
  Marcin