Re: Kupiony notebook z krotsza gwarancja - co robic?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 18:22:45 MET
Message-ID: <dprhs5$17i$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Gwarancja jest dobrowolna i rownie dobrze nie musi byc jej wcale!!

Przegladajac strone www firmy Komputronik wyranie widze informacje o okresie
gwarancji przy kazdym produkcie. Jesli wiec zamawiajacy widzi, ze gwarancja
jest na 12 (czy tez "ilestam") miesiecy a dostaje towar z gwarancja o klika
miesiecy krotsza to chyba nie powinien dziekowac sprzedawcy, ze ma chociaz
taka krotsza bo przeciez mogl nie dostac jej wcale. To jest niezgodnosc
towaru z opisem/specyfikacja podana przez sklep - imho upowazniajaca to
zwrotu towaru.

Nalezy pamietac, ze poza gwarancja istnieje jeszcze rekojmia.

::f::
Received on Sun Jan 8 18:55:34 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 08 Jan 2006 - 19:51:06 MET