Re: scsi poraz drugi

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 18:13:37 MET

> teraz jednak ustawiłem id1, lun 0 oczywiscie w biosie dysku, ustawiam
> urzadzenie botujace id1 lun0 i wtakim przypadku komp daje rade ze
> sterownikiem z dyskietki,

Zdezaktywuj kanał IDE w BIOS-ie Compaqa. To tak tylko na roboczo.

> i nawet przypisuje ibm dnes390 ===> drive C:

To nie sterownik ma przypisać, tylko BIOS.

> dalej jednak niewiem co musi byc zeby zabootował.

No a fdisk co na to? widzi dysk? Jest tam partycja podstawowa i aktywna?
Daje się zrobić sys?

> dalej jednak niewiem co musi byc zeby zabootował.
> PS nie znalazłem na niemieckiej stronie dokumentacji.

Poszukaj pliku dc390_5ge.zip. Jest tam opisane, jak i co poustawiać, żeby
się bootować ze SCSI, ale wersji w ludzkim języku nie znalazłem.

JoteR

PS. Albo co tam, wrzucę na skrzynkę, to tylko 330 kB.