Re: t-23

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 12:15:12 MET

Dnia 2006-01-08 11:41:59, encja *Andrzej* wymodziła przez port 119 co
następuje:
[...tu chwalimy T23...]

Mogę się przyłączyć - mój 4-letni T23 cały czas chodzi ponad 1,5 godz na
baterii, spisuje się świetnie - nieduży, stosunkowo lekki. Żeby nie
było, że jestem bezkrytyczny: walnięty subpixel (co w niczym nie
przeszkadza), pipsztok się obluzował (kropelka i od roku jest OK), i
siada bateryjka podtrzymująca CMOS - trzeba by wymienić...

Notka używa żona (Internet, Office), i jest tak zadowolona, że nie
chciała nowego...

Co do większej rozdziałki - byłbym ostrożny. Na tak małej matrycy może
być nienajlepiej. Ale to tylko IMO ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]