scsi poraz drugi

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 10:32:10 MET

witam ponownie
kontroler scsi-pci tekram dc390+2xIBM 9.1 gb + komp compaq bez bootowania z
scsi
ze strony tekrama sciagnąłęm serowniki do dosa. udało mi sie zrobic cos na
kształt dyskietki startowej z obsługa scsi ( tak jak kiedys były dyskietki z
obsługą cdrom)
podłaczam wszystko( dyski dziewicze) startuje - wykrywa dyski -wszystko OK.
(Pisze ze w systamie niema urzedzenia init13- ale to chyba nie istotne)
daje sie spartycjonowac dysk specjalnyn programem tFdisk. -normalny fdisk -
nie widzi napędów stałych. da sie ponownie uruchomic kompa,. i sformatowac
partycje, ale po format enter, pisze włóż dyskietke do stacji C-hahaha
po formacie, resetuje i tak:
start z dyskietki, znajduje kontroler, znajduje dys....... i w tym momencie
wyskakuje :
bład przepełnienia przy dzieleniu, jezeli problembedzieblabalba skontaktuje
sie ze sprzedawcą.
czy ktos wie o co chodzi? jak to naprawic?
ToMasz

do czego zmierzam? chciałem na próbe, postawic winde na dyskach scsi na
innym kompie. nastepnie uruchomic feralnego compaqa z dyskietki, na której
bedą tylko sterowniki do scsi i polecenie odpalenia windy z dysku c