Re: Prime95 - na ile wiarygodny ? Jeden fakt...

Autor: Krzychu <kkk_at_kkk.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 09:50:34 MET

"VVV" <V@v.V> wrote in message news:dppabo$41u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ok, chiałem podać wszystkie warunki, w których się to odbywało i co mogło
> mieć wpływ na wynik.
>
> Konkluzja: Prime95 dla Linuksa i Win32 daje skrajnie rózne przesłanki o
> stabilności (poprawności pracy) komputera.
czyli chcesz powiedzec ze masz stabilny @ pod linuksem a niestabilny z
windows ;)
stabilnosc systemu nie zalezy od systemu operacyjnego - to tak jakbys
napisal ze dziwisz sie ze jak uzywszasz samochodu na autostradzie to jedzie
200 a jak pojechales nim raz 200 w lesie to sie zatrzymal na drzewie ;)
pozdr