Re: Laptopy i ich producenci.

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 09:11:58 MET

> Fajna historyjka :).
>
> Zastanawia mnie jedna rzecz:
> Skąd ta firma "jakaś tam"? Chyba na początku skorzystaliście z gwarancji
> tego (zapewne) sklepu, nie z gwarancji HP?

hehe :-) sytuacja byla bardziej zagmatwana, otoz sprzet dostalismy od firmy
zwierzchniej w prezencie. Niestety gwarancji papierowej tam nie bylo.
Moja wina w tym calym zamieszaniu byla taka, ze widzac stikersy HP od razu w
ciemno uderzylem do Hapcia i tam zglosilem awarie. Najpierw powinienem byl
poszukac papierologii (komu by sie chcialo jak nad glowa stoi zdesperowany
luser i miauczy ze ma cos tam pilnego na wczoraj...) i dopiero wtedy
wynikloby, ze to firma jakas tam (mimo oryginalow stikersow HP) musi byc
wzywana.
Wszyscy sie na mnie wtedy wypieli poza przemila pania z HP za co jej skladam
jeszcze raz wielkie dzieki.
:-)

zdrowko
x4y4