Re: GF4Ti4200 --> Radeon 9800PRO

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:48:31 MET

Użytkownik "pawelcio" <pawel.h@_usun_to_chello.pl> napisał w wiadomości
news:b383b$43c03429$53907eaf$10823@news.chello.pl...

> Mam płytę starego typu (Soltek SL75KAV na chipsecie KT133A, pamięci sdr),
> więc ma AGP.

nie wiem czy na ta plyte ma sens takie monstrum jak R9800Pro
(nie wiem jaki masz procesor i RAM :)
to ciagnie troche pradu - nie zapomij o tym, wiec wiesz jak jest; dobry
zasilacz to czesto 80% albo i 100% sukcesu rozbudowy.

> Zauważyłem, że karty na PCI-E są znacznie tańsze od swoich odpowiedników
> na
> AGP,

tak, tak ostatnio jest.

> Ciekawi mnie jeszce wyjście Tv-out w Radeonie.

porownujac moje wyjscie TV na R9600XT z wyjsciem z GF2Ti (bo te dwa cuda mam
w domu) to moje (Radeon) jest jakies 500% lepsze od tego z GF, ale ten GF
jest duzo starszy niz moj Radek.
o nowszych sie nie wypowiem.

--
B.G          GG#51489