Re: Wentylator BOX dla Bartona

Autor: VVV <V_at_v.V>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 19:36:29 MET

> Ciesz się, że nie masz gigabyte 7N400-Pro2
> Płytka fajna można kręcić procki,
> ale co z tego, jak nie ma jak zamontować
> czegokolwiek większego do odprowadzania ciepła... :-((
> Jak na złość dostałem ostatnio za free Zahlmana Cu...
>
> A wymiary mojego oryginalnego BOXa od 2500+
> z wentylatorem to 76X76X76.

Witam

Metodą płyty cd (120,0 mm) - centrując z wirnikiem wentylatora -
wychodzi, że 120 by się zmieściła, choć tylko pare mm zapasu jest.
Mam zasilacz Chieftec 360-302-DF - czyli wiatrak by ciągnął z bocznych
żeberek orba (lob coś w tym stylu). Hmmm, musze jeszcze raz zobaczyć
jakie wymiary ma Silent Tower - może właśnie taki układ byłby dobry (no
ale zasilacza by się nie wyjęło bez wyjęcia płyty z tym grzmotem.

Pozdrawiam