Wentylator BOX dla Bartona

Autor: VVV <V_at_v.V>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 18:22:32 MET

Witam

Nie moge nigdzie znaleźć jakie parametry ma radiator i wentylator
dostarczany jako BOX z Bartonem 2500+

Chciałbym wymienić swój na coś wydajniejszego i niesłyszalnego nie
wydając przy tym fortuny, więc potrzebuje wiedzieć jakie parametry
minimalne musze zapewnić.

Ten BOX to raczej nieudany zakup, procesor przy pełnym obciążeniu grzeje
się do 54'C (według pomiaru płyty) i pewnie to bliskie prawdy, bo stopka
radiatora aż parzy. Głośny strasznie. Nie wiem czy taka felerna seria
czy może to ciepło ale na 11x200 to on stabilnie dopiero chodzi przy
1.85V, co przy tym cieple est nieakceptowalne - niechciałbym sobie
usmażyć kondensatorów na A7N8X-Deluxe bo płyta wydaje się dobra. W
zasadzie ram chyba nei przeszkadza, bo mam Kingstony 400-CL3, choć w
troche dziwnym układzie bo 3x512, ale płyta pisze, że dual jest, ale
równocześnie mówi w losowej zależności że "Memory test failed'.

Pozdrawiam