Re: zmiana objetosci dysku

Autor: Slawicki <slawicki_at_op.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 16:10:47 MET

> mam dysk Seagate 80 Gb,
> został włozony do komputera, ktory go sformatowal do 32 Gb,
> Wlozyłem go do poprzedniego kopmputera i teraz nie moge go
> sformatowac do 80 Gb, tylko caly czas go widzi jako 32 Gb.
> Partition magic nie pomaga, tez widzi tylko 32 Gb.
> Kasuje partycje itp. rzeczy nie pomagają.
> czym to można naprawić?
> Mam Windows XP
Zamaż go programem producenta, a dokładniej wyczyść pierwszy sektor dysku.
Możesz spróbować też czegoś innego. Przestaw w biosie tryb pracy z LBA na
jakikolwiek inny. Pozakładaj na nowo partycje i sformatuj, potem wróc do
ustawienia LBA i zrób to samo.
Wcześniej jednak zobacz czy faktycznie tak jak piszą inni nie masz założonej
zworki 32GB clip...

/Sławicki