Re: Radeon 9600Xt czy GF6200, i jaka firma/model?

Autor: Danny <dannyx_at_interia.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 15:03:56 MET

"Botanix" <botanix@master.pl> wrote in message
news:dpo5kc$or4$1@ns.master.pl...

> Nie zgadzam się.R9550 nie jest szybszy nawet od 6200A dowód:
> http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/9550vs6200A/strona-2.html
> Dogania do dopiero po OC ale też nieznacznie.Co do pełnego 6200 128bit
> http://mojepc.pl/shop/product.php?prid=37234 bez problemu dogania radka
> 9600XT.Po oc obu kart 9600XT nie ma ( z 6200 128bit ) szans.Jego przewaga
> jest bardzo znaczna w najnowszych grach.Gdzieś kiedyś czytałem
> artykuł...ale nie pamiętam gdzie ;).
> Pozdrawiam
> Botanix

No wlasnie o to mi chodzilo, tez czytalem ten artykul na benchmark.pl i na
tym oparlem swoje pytanie. Nie wiedzialem tylko ze sa wersje bez literki A
za to z 128 szyna pamieci.
Czy sa jakies istotne roznice pomiedzy roznymi producentami? Np jedna si
elepiej kreci niz inna (duzo lepiej) itd itp.?
I czy napewno 6200 jest szybszy niz 6000Xt

pozdrawiam
Danny