Re: Jaki Notebook - do nizaawansowanej grafiki

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 12:18:04 MET

"robert" <r@wp.pll> wrote in news:dpmpce$74f$1@news.onet.pl:

[...]
> ruchome klipy na prezentacjach PowerPoint. Ponieważ będzie go używała
> kobieta, to musi też dobrze znosić spora ilość badziewnego
> oprogramowani które są instalowane i nie używane.
[...]

jaki element sprzetowy - wedle Twojej wiedzy i doswiadczenia - ma
wplyw na "znoszenie sporej ilosci badziewnego oprogramowania"??

[...]
> Chcę kupić notebook. Cel głownie prace biurowe, żadne granie. Ale jest
> jedno ale, powinien dobrze obsługiwac prezentacje multimedialne,
> ruchome klipy na prezentacjach PowerPoint. Ponieważ będzie go używała
[...]

a teraz przyznaj sie - na ilu notebookach sprawdziles jakosc
odtwarzania tych swoich "prezentacji multimedialnych"?? bo mi sie
wydaje, ze potrzebujesz po prostu notebooka do typowych zastosowan
prezentacyjnych - zaloze sie, ze wszystkie dostepne na rynku pierwotnym
modele spelnia Twoje wymagania; ba! nawet komputery klasy Pentium III
(takie za 1500PLN na rynku z faktura, z krotka gwarancja) podolaja
temu zadaniu;

proponuje, zebys zdobyl taka jedna prezentacje o tej "kobiety",
przeszedl sie z nia do jakiegos media-marktu czy vobisu i odpalil
na kilku pierwszych z brzegu komputerach z oferty; ciekawe ile z
tych komputerow nie odtworzy prezentacji poprawnie??

> Szukałem czegos na niezintegrowanej karcie grafiki X6000, ale modele

az z ciekawosci przejrzalem dane tej karty; wiesz co?? nie zajmuj
sie wiecej wybieraniem sprzetu; do obslugiwania prezentacji multimedialnych
nie jest potrzebna karta z poteznym procesorem 3D; musialbys chcec ja
zastosowac w jakies bardzo specyficznej dziedzinie, zeby okazala sie byc
potrzbna;

pzdrv;
adas;