Re: ocencie prosze napiecie na zasilaczu?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 11:51:00 MET

Dnia Sat, 7 Jan 2006 11:00:46 +0100, Andrzej napisał(a):

> +3.3V 3.34
> +5V 5.16
> +12V 12.28

jeżeli napięcia mierzone miernikiem, to są jak najbardziej OK. Jeżeli
jednak były one mierzone w biosie, tudzież za pomocą jakiegoś programu, to
trudno powiedzieć jak się realnie przedstawiają.

> moj modecom 300W pokazuje takie napiecia. Mam athlona 64 3500+
> czy dobrze bedzie go zmienic czy zostac przy starym?

jak komputer zachowuje się stabilnie, to bym zostawił. Komputery z A64 są
mało prądożerne, no chyba że wsadzisz jakąś mocną kartę graficzną, to wtedy
zapotrzebowanie na energię rośnie.

> co polecicie do 200 zl ?

daruj sobie wymianę

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam