Długi start windowsa z sata

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 10:52:18 MET

Witam

Mam problem.
Sledze na biezaco grupe i wiem ze podobne problemy mieli i inni
ale kiedy mam potrzebe to nic nie moge znaleźć w archiwum.
Wpiołem do kompa nowy dysk sata i w momencie kiedy startuje
komputer, zanim pojawi się logo komputer zamiera na okolo
30 sekund, ektan czarny, zadnej reakcji. Probowałem juz
różnych ustawień w biosie ale nic to nie dalo. Ten sam efekt
jest niezależnie czy startuje system z dysku sata czy pata, także
wygląda mi to na ewidentną wine windy bo pod linuksem nie
mam z nim takich problemow. Moja konfiguracja:
WindowsXP+SP2, płyta Asus K8N - nForce3, dysk Samsung
SpinPoint 250GB SATA-II (zworke do sata1 oczywiscie zalozylem)
Dodam jeszcze ze instalowalem system na podobnej konfiguracji,
z tym ze plyta byla w wersji Deluxe, a dysk jakis WD160GB SATA,
i tam nie mialem takich problemow.

Za wszelkie sugestie z góry dziekuje.

A tak offtopicznie to dodam ze dysk to model SP2504C
i potrafi byc momentami glosny, strasznie chrobocze,
oraz jak dotąd nie znalazlem jeszcze programu, który
wskazałby mi temperature tego dysku.
Niektóre podaja nawet, ze nie ma czujnika.

--
Pozdrawiam
Lopez