Re: soyo SY-6BA+ IV - problem z flashem biosa...

Autor: Slawicki <slawicki_at_op.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 10:06:52 MET

> spróbuj starszej wersji awdflash. pamiętam, że kiedy
> ja flashowałem, próbowałem się bawić różnymi wersjami
> i niektóre zachowywały się dziwacznie, tzn. tworzyły
> pliki o różnych długościach, albo wieszały się w połowie
> odczytu. Ówcześniejsza najnowsza działała mi wtedy najlepiej.
Em no właśnie. Wtedy obowiązywała wersja 7.22. I ona wiesza kompa w momencie
próby odczytu typu kości po wpisaniu nazwy wsadu zo zapisania a przed
odczytem jeszcze.
Innych wersji AWDFLASHa nie mam.
Ponoś jakaś zworka zabezpieczająca jest, ale żadnej nie stwieredziłem, ani
na płycie ani w manualu. więc raczej jej nie ma.

/Sławicki