Re: NTFS - wilkosc sektora

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 00:36:23 MET

Osadnik wrote:
> Dlatego mam w tym sdmym co progeram katalogu wszystkie potrzebne klucze
> rejstru które sobiu ełądnie wksportuje - jak sapotrzebne a ppliki dll -
> staram sie kopoiwac tam gdzei binarek. Czyli średnio instalcja programu
> wzrasza o 20%. Ale za to tylko uruchamim klucze rejestru i jest spoko.

Musisz uzywac jakiegos niezbyt wysublimowanego oprogramowania. Bardzo
czesto to nie tylko kwestia klucza w rejestrze, a z tymi plikami dll...
to ja nie wiem, sledzisz zmiany dokonane na dysku? Instalatory wrzucaja
te pliki w tak dziwne miejsca, ze ciezko je odkopac, a tym bardziej
odgadnac nazwy.

--