kopiowanie plikow miedzy partycjami

Autor: Rafal <netrafal_at_enter.net.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 21:01:54 MET

Witam.
Moja konfiguracja banalna. ECS K7S5A, AthlonXP 2200 i 1GB DDR
Gdy kopiuje np. filmy z miedzy partycjami dysk twardy (Segate 80GB 7200rpm)
mieli niemiłosiernie kilka minut zanim wykona moje niesamowice trudne
polecenie. Oczywiscie komp jest wtedy nie do życia.

Nie ma jakiegoś kruczka zeby film został najpierw został wczytany do pamięci
(zmiesci się cały) a potem zapisany na drugiej partycji?

Bylo by chyba czybciej no i serce by mi się nie kroiło przy słuchaniu tych
dzwięków z twardziela.
Transfer wtedy jest około 4MB/s

Przy kopiowaniu miedzy dyskami normalnie około 12MB/s

Pozdro.