Re: jak wystartowac kompa z SCSI ?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 20:01:45 MET

> Ustwić w BIOS'ie boot'owanie systemu ze SCSI, w kontrolerze SCSI
> ustawić ID HDD z którego ma się system boot'ować.
> BTW kontroler SCSI musisz mieć z własnym BIOS'em
> jeżeli chcesz boot'ować system.
kontroler ma własny bios, ale komputer - compaq, nie ma mozliwosci
ustawienia botowania z scsi. ma tylko fdd cd i hdd na stałe, i zmianiac
mozna tylko kolejnosc. wiem ze to dziwne, ale tak jest. komp jest nowszy od
kontrolera, bo kontroler jest z 1999r, a komp jest na intelu 810 wiec chyba
2001 rok.
w biosie jest pocja boot from removablemedia, ale z dysku usb niechce
wystartowac.
Pozdrawiam
ToMasz