Re: Norton IS - problemy

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 19:36:33 MET

W wiadomości: news:dpm4nh$f5q$1@atlantis.news.tpi.pl
użytkownik *Maciek* napisał(a):

> Programy które wymieniłeś to podstawowe elementy Nortona i muszą się
> łączyć z internetem. Ja ma NIS od kilku lat (od tego roku wersję
> 2006) i nie mam powodów do narzekań. Odintaluj Zone!!! i wszystko
> będzię OK (przecież nie zakłada się dwóch prezerwatyw :-)

To tak przy okazji, chcociaż to NTG pozwole sobie zadać pytanie jak Ci
się zachowuje blokowanie reklam, o ile oczywiście masz włączone. U mnie
do niedawna na NIS2005 działało bez zarzutu, ale niestety coś się
skopało i na takim np. Onecie reklamy we flashu strasznie dają po oczach
:( Na partyline Symanteca powiedzieli mi, że faktycznie z banerami
zrobionymi we flashu radzi sobie nienajlepiej, a te które były do tej
pory, były zrobione Javie. Nie wiem czy nie wciskał mi ciemnoty, bo czy
możliwe, że nagle na wszystkich stronach pojawiły sie reklamy, które do
tej pory były skutecznie wycinane?

--
Big Jack
         //////     http://tiny.pl/x2lc