Re: AThlon 64 czy Sempron 64 ?

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 19:25:33 MET

Ja napisał(a):
> owszem pojawiły sie juz, ale generalnie platforma duzo droższa ... i
> wybrałem 754 (płyta kupiona wacham sie tylko nad prockiem)
Czy tak znowu dużo? Wszystko zależy jak się liczy.

> do tego cos z tymi Sempronami mieszaja niby to samo taktowanie ale różna
> ilosc cache L2 128 256 i inne oznaczenia 2600+ 2800+
> brac z 128 czy 256 ??
> skoro FSB 400 to da sie kręcic (troche) takie cos ??
Nie wiem, nie kręciłem jeszcze, zresztą mam go do roboty i zależy mi na
stabilności, a nie mam czasu w bawienie się z ustawieniami i sprawdzanie
na jakich jest super stabilny, a na jakich już trochę nie.
Co do cache L2 to mam 128kB. Jeśli masz wybór, to bierz z większą
ilością - od przybytku głowa nie boli ;-)

--
Pozdrawiam
Maciek