Re: Notebook z dobra matryca - pytanie

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 15:46:59 MET

Waldek <waldic_WYWALTO_@_ITOTEZ_gazeta.pl> napisał(a):

> Witam
> Z roznych wzgledow musze w pracy uzywac laptopa. Stoje przed wyborem
nowego
> i mam na to powiedzmy ok 8 tys brutto. Najwazniejszym parametrem dla mnie
> jest jakosc matrycy, w miare wysoka rozdzielczosc. Chodzi o obrobke zdjec
> Photoshopie. Procesor raczej Intela. Reszta w sumie nie ma takiego
> znaczenia. Co byscie polecili w tej cenie? Co sadzicie o FSC AmiloM
> 4438/3438 ? Czy Amilo jako produkt konsumencki sprawdzi sie w pracy, czy
sa
> [...]
Juz pare razy o tym pisalem. Wedlug mnie jedynym laptopem z odpowiednim
ekranem do pracy z PS jest Thinkpad T42/43 z ekranem 15" Flexview (matryca
IPS). Bardzo dobre odzwierciedlenie kolorow, szerokie katy widzenia,
antyodblaskowa powloka - to podstawowe wymogi przy pracy z PS. Dodatkowo w
modelach T42p/43p bedziesz mial rozdzielczosc 1600x1200, ktora mimo 15"
ekranu jest dla mnie w pelni akceptowalna - a nosze okulary.
Pozdrowienia.