Historia z hal.dll - pomocy

Autor: lukas3339 <lukas3339_at_get.net.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 15:41:26 MET

Wiec od poczatku. Pewnego dnia moja dziewczyna wlacza komputer a tu
komunikat ze brakuje pliku hal.dll. Poszperalem po necie i okazalo sie ze
nalezy w konsoli odzyskiwania zrobic rebuild pliku boot.ini co tez zrobilem
i niechcacy dodalem drugi raz ten sam system wiec teraz przy starcie mam do
wyboru dwa systemy ( choc to oczywiscie jeden i ten sam ). Druga rzecza jaka
nalezalo zrobic to zapisac ponownie plik hal.dll. Niestety wywalil ze odmowa
dostepu wiec musialem wziac jej dysk i podlaczyc go w swoim kompie i
skopiowac tego hal.dll.Na szczescie system to XP z SP2 a service pack ma
rozne pliki zostawione w swoim katalogu wiec skopiowalem tego nieszczesnego
hal.dll z jednego katalogu do drugiego. No i luz, dla pewnosci sprobowalem
zastartowac moj komp z jej dysku, spoko udalo sie pojawil sie panel
logowania xp. Wiec wylaczylem i dawaj wracam z tym dyskiem, podlaczam i dupa
blada. Wyswietla sie na poczatku to menu wyboru systemui wciskam enter i
dysk ani drgnie. Kurcze mysle co jest? Moze cos w czasie tramsportu z
dyskiem ale nie, bo podlaczylem go jeszcze raz u siebie u mnie startuje a u
niej nie. Dodam ze wszystko wydaje sie byc ok w tym kompie u niej, wykrywa
pamiec, dyski,cdromy, w biosie wszystko ok, skoro pojawia sie menu wyboru
systemu to z dyskiem komunikacja jest ( nawet z ciekawosci podmienilem tasme
od dysku i tez nic ). Pomyslalem ze moze ktores z urzadzen robi konflikt i
poodlaczalem wszystko co nie bylo niezbedne i tez nic. Po prostu po wybraniu
systemu dysk zamiera mimo ze u mnie jak podlacze to jest ok. Macie jakies
pomysly co sprawdzic? Zeskanowalem dysk antywirami i nic nie znalazl.
Pomysly mi sie koncza moze ktos pomoc?
pozdrawiam
lukas3339