Re: Laptop mnie kopie

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 14:48:08 MET

Słynny grzebolog *d'plus* podał dziwną wiadomość datowaną na 6 styczeń (
piątek) o godz. 13:01, o treści :

> a w praktyce?:) co kupić co podłączyć, bo o ile znalazłem transformatory
> to nei wiem jak mogą mi się przydac, bo nie odważę się grzebać w tym
> gramofonie... może jest jakis prosty sposób/patent?
> czy moga występować jakieś różnice w odbiornikach prądu z uk i pl,
> którego efektem byłoby tkaie buczenie?

Praktycznie to znajdź jakiegoś elektronika zawodowego i zleć mu zbudowanie
filtra. Będzie Cię to kosztowało kilkadziesiąt złotych, max do stówki. Jak
jeszcze dołoży separator. Przeciez tam nie masz jakichś wielkich mocy,
kilkadziesiąt wat to chyba maximum zapotrzebowania na moc. No chyba że
jeszcze masz w tym wzmacniacz to już wtedy inna sprawa.

--
     ..::WISKOLER::..
W trakcie pisania tekstu nie