Marcin

Autor: A64 Venice - czym to chlodzic? <mwlodarc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 13:50:59 MET

Witam,
Czy ktos z Grupowiczow moglby mi polecic jakies naprawde ciche standardowe
(nie wodne) chlodzenie dla AMD Athlon64 Venice 3200+?
Chodzi mi o cos z naprawde cichym wentylatorem, badz w ogole taki blok bez
wentylatora. Ogladalem niektore na komputroniku, ale to sa czesto wielkie
kloce i nie wiem czy beda pasowaly do kazdej plyty i obudowy (?).
Procesor nie jest przeciez kaloryferem jak P4, nie zamierzam go tez podkrecac.
Co warto wybrac? Taki wielki kloc bez wentylatora (i ewentualnie na co
zwracac uwage), czy tez standardowy radiator z cichym wentylatorem (ktory
warto? - nie bardzo wierze w dB podawane przez producentow)
Marcin

P.S.
Nasuwa mi sie od razu kolejne pytanie - moze na inny watek: jaka jest w tej
chwili najwydajniejsza karta graficzna pci-e chlodzona pasywnie? G6600?