Re: Laptop mnie kopie

Autor: d'plus <dplusUSUN_TO_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 11:46:34 MET

...:::WISKOLER:::... napisał(a):
> ochronnego (tzw. zerowania) to może nastąpić przepięcie i efekt np.
> "kopania" może być tego skutkiem. Równie dobrze może tak być przy laptopie
> pracującym na baterii a podłączonym za pomocą kabelka z drukarką, netem,
> skanerem itd. Przebicie (nieodizolowanie strony wysokiego napięcia) w
> urządzenia podpinanym do laptopa może spowodować pojawienie się napięcia
> niebezpiecznego dla człowieka na metalowych częściach obudowy laptopa.
>
> Tyle teoria, jak nie wiesz o czym piszesz to lepiej nie pisz.
>
> I małe pytanie do twórcy wątka, czy jest to jednorazowe "kopanie" czy też
> [...]

Widzę, że tu sa osoby znające temat więc i ja dopytam.
mam gramofon dj-ski, profesjonalny. cały czas słyszę jego buczenie w
głośnikach, czuję także jakby obecność prądu na metalowych elementach no
i dodatkowo to buczenie nie jest słyszalne w każdym miejscu w którym był
gramofon podłączony. gramofon przywieziony został z anglii. jaka jest
rada na uziemienie tego gramofonu (w warunkach polowych-przenośnie) i
czy da się go jakoś skutecznie przerobić aby nie dawał przydźwięków?