Re: Bardzo prosze o pomoc przy zakupie laptopa

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 10:30:42 MET

Dnia 2006-01-06 10:00:13, encja *Krzysztof* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Wiec z tego co piszesz to wybralbys - TOSHIBA SATELITE PRO TS 2100. Mnie on sie
> tez bardziej podoba bo wydaje mi sie ze mimo ze procek jest 2Gh to jest szybszy
> niz ten celeron 2.6. Ciezar mi nie przeszkadza az tak bardzo. Nie wiem tylko co
> to za matryca XT czy to nie jakas staroc?

Nigdy nie słyszałem o matrycach XT. Może gość miał na myśli XGA (tzn.
rozdz. 1024x768). Ale skoro pytasz o matrycę, to u mnie ta starsza jest
duuużo lepsza ;) Bez względu na wyczyniane cuda z jasnością/kontrastem.
BTW, ta nowsza ma prawdopodobnie współdzielny RAM z grafiką, starsza ma
osobną pamięć kontroloera grafiki. A 256 MB RAM, to niestety mało.

> A mozesz mi powiedziec jak stary to
> moze byc sprzet? bo ze sprzedawcami to nigdy nic ie wiadomo.

IMO 2003 (ja mam poprzedni model, kupiony w 2002). Ta nowsza
prawdopodobnie 2004 (mam A60 z końca 2004)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]