Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 02:59:30 MET
Message-ID: <dpkiqk$sa5$1@ns.master.pl>

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:dpgqej$crk$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> A "Dlaczego klientowi wydaje się, że jest w tym przypadku
>> najmądrzejszy"? Podaj mi choć jeden powód dla którego Samsung miałby ten
>> monitor wymienić?
>
> Dobra wola i chęć poprawy wizerunku?
>
> --
> Mariusz
Proponuję zbierz 100 000 obywateli idź z tym do sejmu i wprowadź ustawę
która zabroni sprzedaży monitorów z wadliwymi pixelami ;)
Pozdrawiam
Botanix
Received on Fri Jan 6 03:00:27 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Jan 2006 - 03:51:06 MET