Re: [rozmyslania] Wyzszosc SATA nad PATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 02:47:03 MET

> Ze nie wspomne o tym ze jak chodzi o predkosc to usb jest jednak daleko w
> tyle za pata.

Wlasnie odpaliłem dysk Samsung SATA 250 w kieszeni USB.
Odczyt i zapis mam w okolicach 14 MB/s. Powinno być ze 2x
szybciej, bo to USB2, nie wiem czemu tylko tyle.

Niebawem porównam podłączenie tego samego dysku,
w tej samej zewnętrznej kieszeni, tyle że kablem SATA.

BTW:
Czym mierzyc temp. takiego dysku?
Moj ukochany DTemp v.1.0 (HDDTemp) go "nie widzi".
Ale nie wiem czy to dlatego że dysk SATA czy dlatego, że
w kieszeni przez USB.

Pozdrawiam,

latet