A4Tech RSWOP 80

Autor: Tasior <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 02:09:45 MET

Witam
Mam problem z Myszka A4Tech R-SWOP 80 (radiowo optyczna).
System Win XP Pro SP2 i myszka chodzi OK poza Scrollem. Scrolowanie jakby
plywa. Kreci sie ''rolka'' a obraz praktycznie sie nie przesuwa np w
Wordzie. Albo jakby plynie ten obraz powoli zamiast sie scrolowac ty juz
dawno nie krecisz a obraz sie przesuwa. Niby scrolowanie ustawione na 3
linie. Sterowniki najnowsze ze strony.
Mam tez Logitecha MX1000 i na tej scroluje sie normalnie wiec mam porownanie
i naprawde tego A4techa nie idzie uzywac. Da sie cos z tym zrobic? Jest
jakis myk??
Z gory dziekuje za pomoc

--
Tasior