Re: Laptop mnie kopie

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 22:56:12 MET

Dnia Thu, 05 Jan 2006 20:14:08 +0100, Michal Pasternak
<newsy@pasternak.in> napisał(a):

>Ha. Gdybym był w swetrze, to wierz mi, że nie śmiałbym mieć do lapka
>pretensji. Niestety, to nie to.

No to inne ciuchy, moze bardzo suche powietrze (nawilz pomieszczenie
dodatkowo, teraz w zimie zjawisko sie nasila) i wykladzina mocno
elektryzujaca. Bywaly kiedys takie wykladziny, ze przejscie kilku
krokow juz powodowalo "odpowiednie" naelektryzowanie czlowieka.
Jak wspomnial nizej inny komentujacy, powinienes znalezc przyczyne,
bo mozesz uszkodzic laptop.

--
Adek