Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 20:14:24 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <33e5e$43bd7012$540a2370$19506@news.chello.pl>

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:dpikfr$auj$1@atlantis.news.tpi.pl...
>>> Dobra wola i chęć poprawy wizerunku?
>> ha ha ha to nei działa na rynku masowym, nikt sie już takimi pierdołami
>> nie przejmuje...
>> teraz podstawą jest cena i zysk, niska cena i jeszcze niższe koszty
>> produkcji...
>
> No niech się nadal nie przejmuje. W życiu nie miałem nic marki Samsung i
> nie planuję mieć. Taki to "rynek masowy".

myślę że oni się tym nie przejma zbytnio :)
Received on Thu Jan 5 20:15:23 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 20:51:03 MET