Re: wd 2500 zmniejszona pojemnosc

Autor: urug21 <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 17:45:15 MET

mariusz napisał(a):
> Dysk wd 2500 js po podpieciu do plyty gigabyte k8nf-9 w biosie pokazuje
> pojemnosc prawidlowa czyli 250 po zainstalowaniu windowsa xp + sp2 ta pojemnosc
> w biosie spadla do 137 - po przelozeniu dysku do innego komputera zmniejszona
> pojemnosc pozostaje - wyglada to tak jakby windows zmodyfikowal firmware dysku
> twardego - czy to mozliwe ? ewentulanie skad mozna sciagnac firmware aby wgrac
> go ponownie ? ewentualnie jakie jest inne rozwiazanie tego problemu ? Program
> diagnostyczny ze strony wd nie wykazuje zadnych bledow ... mimo ze pojemnosc hdd
> [...]
Mialem tak samo z tymi dyskamie, to chyba jakas wadliwa seria bo
dostalem takie 3 ktore robily identycznenumery. Skonczylo sie na tym ze
system instalowalem w sklepie, bo chlopaki nie chcieli mi juz wierzyc.
Dobrze ze mam tam znajomych i mi dyski wymieniali od reki. Sami byli
zdziwieni. Dysk podbinalem pod sata, dzialal ladnie a pozniej znikala
polowa pojemnosci, zdarzylo sie ze wracal do normy, aby po restarcie
znow zniknac. Pozdrawiam