Re: jak podlaczyc bezprzewodowo komp,TV,modem ?

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 15:49:06 MET

Są już TV z możliwościa podłączenia WiFi widziałem na Targach CeBit, ale to
sa TV typu Plasma lub LCD i narazie zaduże pieniądze :( Wiec albo masz duzo
kasy i se taki TV kupisz i podłaczysz komputer z modemem poprzez router i
dodatkowo TV. A jak nie masz tyle kasy :) to proponuje tak jak pisał Wojtek
tz. TV - komputer poprzez np S-Video a komputer poprzez karte wifi + modem
poprzez router z Wifi

pozdrawiam