Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: towarzysz Vader <czarna_at_dziura.com>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 11:01:12 MET
Message-ID: <dpiqon$65u$2@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Mariusz wrote:
>> A "Dlaczego klientowi wydaje się, że jest w tym przypadku
>> najmądrzejszy"? Podaj mi choć jeden powód dla którego Samsung miałby
>> ten monitor wymienić?
>
> Dobra wola i chęć poprawy wizerunku?

"Dobra wola"... może i by coś miała do gadania ale "chęć poprawy
wizerunku"? A co to ma do rzeczy? Kto im popsuł wizerunek?

-- 
           towarzysz Vader   -   http://www.rzeszow.net/
Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net
Received on Thu Jan 5 11:05:27 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 11:51:03 MET