Re: RAID 1

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 20:54:49 MET

> Nie rozumiem, mozesz mi wyjasnic? Dodam, ze producent plyty nie dostarcza
> zadnego oprogramowania to twozenia RAID. Musze to zrobic pod Windows.

tak - dlatego piszę, że system musisz uruchomić z kolejnego dysku - bo skoro
musisz skonfigurować Raid pod windą to oczywiste jest że winda musi być
wystartowana :) po wystartowaniu windy na dwóch pozostałych dyskach budujesz
RAID softwareowy - jest na pewno mniej wydajny od sprzętowego ale ....
zawsze to RAID :)
a instrukcje opisy itp znajdziesz tu:
http://www.tomshardware.pl/storage/20041119/index.html

w ogóle to polecam tą stronkę