Re: Czym skopiować całe partcje jedna na drugą?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 20:17:03 MET

In news:489e.000001e1.43bbf311@newsgate.onet.pl , *xnicramWYTNIJTO@op.pl*
wrote:
> Znacie jakiś dobry program najlepiej bezpłatny,

Z tym gorzej, zrobiłby to np. Ranish partition manager, ale z dyskietki.
Może da się zrobić ręcznie boot CD z nim, ale tego nie próbowałem.
Albo lepiej, w pełni działający, a po 30 dniach w zasadzie wymagający
uregulowania rachunków: http://www.terabyteunlimited.com BootItNg ...

> który umozliwi
> skopiowanie całej partycji z jednego dysku na drugi dysk?

... jak najbardziej, wprost lub do i z obrazu, pełna obsługa...

> Program musi:
> - poradzić sobie z prtycjami NTFS

...kopiowanie partycji sektor po sektorze i typ nie ma znaczenia...

> - pracować albo w Windows albo bootować się z płyty (NIE MAM STACJI DYSKIETEK)

...najprościej z dyskietki, którą sam stworzy, ten akurat ma opcję zrobienia CD.

> - skopiować partcję mniejszą na większą nie zmieniając rozmiaru tej drugiej

Mniejszą na większą, albo na puste miejsce na dysku, a potem powiększyć.

> - prawidłowo skopiować partycję systemową

kopiowanie partycji sektor po sektorze i to też nie będzie miało znaczenia.
Są dodatkowe opcje pozwalające kopię dysku systemowego ożywić.
Jak pełna obsługa, to pełna.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)